smått och gott i november månad

För det första, JAG HATAR NOVEMBER! Inte nog med att någon bestämt att vi ska fucka upp tiden så man inte har en aning om det är dag eller natt! Det är grått, trist, fult och allt elände händer i november!

Mina hästar skadar sig alltid i novmber! Tjingpling som ett brev på posten kom det! Santa rörde sitt framben konstigt igår! Tänk er att någon stel oppererat det! Syntes bara i skritten, hon släpade sig fram! Tyckte jag hörde det när jag skrittade i tisdags på asfalten, men då var det höger bak som smällde. Täknte att hon hört någon bra låt på radion och stampade takten ( lyssnar på radio när jag rider ut) Men jag vet inte,  kan vara att hon är brunstig! Hon är inte lite brunstig! Det värsat hittills! Hon går igång på allt! Särskilt Sören! Men Philipp var snygg igår tyckte hon också!  

Sunni-playboy-bunni verkar vara helt återställd. Ingen hälta och svullanden nästan helt borta! jippi!

Kakan kommer sista helgen i november! Så ni som är intresserade hör av er. Blir inte jättemycket lektioner, eller det är upp till er som vill rida för jag hinner inte boka med massa folk! Så släng ett sms till mig! 25-28 nov.

Igår bar jag body! Nu kanske ni undrar varför en något yngre tant bär body! Tillhör inte vanligheten, men som ursäkt så var kl halv sex när jag klädde mig! Hittade den gamla bodyn i gardroben och mitt trött sinne sa! Wow ta på dig den det blir snyggt! Inte nog med att det är en body den är även dalmatiner mönstrad! Glad i hågen klädde jag mig, i body och jeans! Dels likande jag miss Somalia sedan ska jag säga er! Att bära body är det värsta man kan göra en hel dag! Tryckknappen tryckte på framstjärten hela dagen! AAAAAJ!
Mindre body, eller ev större stl av body till folket!

Igår red Celle-belle fint! Hon gjorde piruetter och byten i var fjärde! High five sister!

Fick ett mess till av Kakan igår till (sms trakasör), stod följande " Varför ska grand prix vara så fucking jävla svårt" hon hade tränat för sin tränare. Hade tänkte svara något bitter ( eftersom det är humöret som jag genomsyras av just nu) men svarade något glatt... fake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0