Fin fin helg

Fredagen började med en lång resa till Borås, där var det färg för hela slanten. Jag och Evelina satt på samma plats som sist.


På lunchen gick vi och träffade min kompis Linda som jag inte sett på typ 100 år. Sedan sista hade hon hunnit gifta sig och skaffa barn! Så numera heter hon Linda Benjaminsson och har en dotter som heter Elvira! (Virran) Men Linda var precis som innan och fortfarande i sin underbara rosa bubbla!
 

Linda!!!

Virran!

Efter lunchen var det skola igen, o måla måla måååla! Sen körde jag vidare till Landvetter och hälsade på min bror och hans familj! Ossian skulle på disko ( 6 år gammal) så hjälpte till att välja skor :)
Sedan vidare till Kungsbacka där Lukas va! Sen fortsatte denna helgen med mat o massa vin! Jippi! I Lördags var det fest med Kuba, Nisse o Greken! Söndagen var lite jobbig :S

Idag ska jag äntligen till stallet o sen ska jag inte missa en enda dag på flera månader.
träningsschema v 40
Måndag : Vila ( Iiii Liike)
Tisdag: Klättra
Onsdag: Longera
Torsdag: Dressyr
Fredag: Dressyr
Lördag: Träna för Frida
Söndag: Skritta

Hoppas äldre tanten joinar mig!

Lukas hjälpte mig designa om sidan igår på vägen hem! Shyrre! Taaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0