fredag :)

Idag är sista dagen på en lång arbetsvecka, eller den har gått ganska fort.. som alltid!
Imorgon är det städdag istallet! Ska bli kul! Jag ochh Yngsta Tant Maja har sett fram emot det hela! Dumma den något äldre tant har dick lagt in en dressyrträning mitt i allt som jag lovat vara med på :S Så jag får väl gå upp vid kl sex och städa min del. Eller så ska jag klura ut ett bra straff till den något äldre tanten som förstör min och Majas dag!

Igår var det tant-skritt. Blivit mycket av den varan under veckan! Det var huvudpersonerna i denna bloggen deras flamsfior och sedan Tant Linda och Sören! Vi funderar på att ha party kväll! Kanske slås ihop det näsat gång Karin kommer! För Karin är en riktgit partyprisse! Sist vi var ute kom vi hem vid fem för Karin envisades om att gå på efterfest... Och jag var väl inte sen att haka på!

Igår kom arktiektprov nr 2! Fy f*n vad det är mycket nu! Aprov 2 + rapport i fräglära ( Älskade Lukas raderade de 15 sidor jag skrivit, inte med flit men ändå..) + 6 st målningsövningar + en övningsbok med ca 20 övningar :S Ja Ja bara att jobba lite hårdare och gå upp lite tidigare!

Nästa helg bär det av mot Helsingborg och dressyr SM och en date med Evelina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0