God Morgon!

Ibland är det jobbigt att alltid vakna innan tuppen avsett dag vad man ska göra. Somnade kl halv tio igår,för var helt slut! Igår tränade jag och Santa dressyr samtidigt som Anna o Kakan,Alice o Pytte och Frida o Fia också tränade. Så många flickor på samma gång! Sen kom även tränaren Pernilla med en av Olivias hästar! Dressyren gick bra igår fast det hela började med att Santa tyckte ländtäcket var obekvämt och livsfarligt. Hon vek sig och kastade sig runt, dessa dressyrhästar!!! Idag är en liten klubbis på TRS som jag ska åka på, så vi får se vad Santan säger om det och vad jag säger om det :)Alice är just nu i Ljungby och tävlar laghoppning, de stack kvart över sju i morse. Tror hon skulle hoppa LB:1 men jag är osäker. Igår var jag och Martin ute och red 92:orna i skogen. Vi tävlade om vem som hade snabbast häst! Martina red så sjukt fort. Så hon vann! Jag ska filma henne någon dag för de hastigheterna de kommer upp i är helt bisarra. En gång när jag och Linda red så släppte hon Sören i trav, och jag låg ca tio meter bakom i fullgalopp utan att ha en chans att komma i kapp! Go sören! Jag har köpt ett nytt kaffe, det var inte de jag brukade ha, det smakar kemikalier, men men det är säkert nyttigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0