Häst i hatt och en stor överaskning!

Igår var det renoveringsdag 4 men det var vila! Gööött! Idag kommer govlläggaren! Kommer bli så fint!

Stallet bjöd på mycket igår! Vet knappt vad jag ska börja med! Dels nu så har ju Anna*2 flyttat in, vilket är askul för dom är så himla goa bägge två, men önskar att Celle och Maria ff var kvar också! Sen tog Anna H med världens bästa tjej till stallet! Min SBFF! (stable best friend forever) LOUISE! Lilla Louise! Jippi! Jag är så glad att jag gör kullebyttor! Jag o Lousie red typ varje dag innan! Så stort smile!Welcome!

Hästarna skötte sig också bra igår! Frida la upp en bomövning till mig och Santa som Santa tyckte var kul så hon var fin och hon gjorde sin förvända galopp i bägge varven! High five! Gjort läxan tills på lördag då det är träning! Samtidigt som mig red Tant Linda, vars enda mål med passet var att få ont i höften! Check! Det lyckades hon med + även att få Sören i rätt galopp varje gång! Det är grymt!
Frida briljerade också under ritten med att rida Fia barbacka! Idag ska hon förhoppningsvis få en ny sadel! Ha så kul i Varberg :)
Sunni Lilla fick också gå dressyr, vi visade upp våra konster vi kunde för mamma Pytte, Lousie, Anna H, och äldre tant! Jubel! Alice red Pytte, och gud vad fin han blivit! Och Metallen blir bara bättre och bättre!
Sunshine skojjade till dressyrpasset genom att bära hatt!



Nu sparade jag det bästa till sist! Lukas har sagt i flera dagar att han har en överraskning till mig! Något hästrelaterat och svenskt! Jag har tänkt och tänkt... Mina gissningar har varit bla ett föl ( jag ger aldrig upp), ny trailer, en sadelvagn, shortchaps (börjar bli trött att rida i tennisstrumpor, men är för lat för att dra på mig stövlarna...) etc... mmm jippi den stora överaskningen var en

DALAHÄST! från Dalarna, jag skratta så jag höll på att kissa i brallan! men fin var den!!!!
svart oich silver!!!




Kommentarer
Postat av: Louisefis (sbff)

Ljuva du! Vad vore livet utan dig! Nu kan vi slå kullebyttor i kors och tillsammans åt alla håll och äta hallon på samma gång! Vi kan också bakisrida varje helg. prutt

2011-10-07 @ 10:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0