hej mitt vinterland!

Nu är vintern här! Och långkallingarna på! 20 okt! Dessa kommer bäras ungefär in på april! Är man frusen så är man! Jag fattar inte varför långkallingar måste vara så sjukt obekväma! De är helt ok i benen men sen är det meningen att man ska ha ungefär 30cm runt om midjan! VIlken vuxen människa har det? Jag får långkalsongskav på magen! Alla bolag som gör långisar kan ni öka midjemåttet? Kanske det är bara jag som är extremt känslig jag lider juh även av escapefinger! Det undrar ni kanske vad det är, men när man ritar och ska stänga av ett komando på datorn så gör man det genom att trycka på escape och det gör jag med lillfingret! Och det har lett till att mitt lillfinger är början till utslitet! hahaha!

Idag kommer Karin! Hade det varit snö hade jag gjort snöänglar av lycka! Okej förra gången hon var här var jag astrött på det! Men försök själva hålla ihop 40 lektioner på 3 dagar! Denna gången är det mer lagom! Dagens stratlista är följande den något äldre tanten och hennes tall, Linda-Sören, Bemme-hennes bästa häst Sunni, Agneta-Tim, Bemme-Myran! Santis går först på lördagen för varken hennes eller mina nerver klarar av fredagsträningarna! Det ska bli så kul att rida Myrabn igen!


Nu är vintern här! Min nya vinterjackla är roooosa! Löveli!!! Jag gömmer mig i den enorma kragen! Dagen till ära är även våra kompisar Mamma-Muu och Pappa Muuu Med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0