Kändisspotting wordfeud och nakenfis!!!

Numera är santa en nakenfis, pälslös, klippt vad man nu vill kalla det! Jag gillar att kalla henne nakenfis och sjunga en sång som går så här "nakenfiiis nakenfiiis santa är en nakenfiis" känns som om hon tycker det är lika kul som jag! Hon blev skitsnygg och anna har världensbästa klippmaskin! I natt hade santa dubbla vintertäcken bägge med hals!! Igår var jag på pm med lukas för att se björn spela! Jag klädde ut mig till maria montasami ( yes lockarna är kvar idag med!!) och lukss ville gå som agnez nicole! Men han kom inte i min bikini så han fick gå som gunilla! Var ett jäkla wajnande om detta! Och när jag sa till honom att katten stannar hemma gav han mig en mycket evil blick! Nästa gång ska den äldre tanten med hon ville va anna anka och hennes man agnez nicoles hund! Väl ute så var det aaaaskul :) och vem sitter inte brevid mig! David batra! Jag blev helt starstrucked och var tyst i säkert en halvtimma ( ovanligt) ibland skrattade jag till utan annledning bara för att verka flickig men snarare verkade jag nog helt puckad eller att jag led av någon allvarlig sjukdom! Jaja... Kvällen fortsatte och på vägen hem stog kyrkans män och bjöd på kaffe! Jag ljög och sa att jag gick i kyrkan varje söndag och tillhörde mariakyrkans församing. Varför sa jag det?! Stämer ingenstans. Men kaffe fick jag! Wordfeud! Nu har jag blivit addad av typ 20 personer och alla är bättre än mig! Tom lukas bror som har svårt med att stava på svenska vinner överlägset!! Skit spel! Nu på morgonkvisten spelar jag mot ulrica, krille jöbsson och mette :) Idag ska jag plugga!!! När jag ska plugga betyder det att jag målar lite med olika färger! Jag älskar min utbildning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0