Morgon stund har guld i mun!

Eller en bitter smak av fjärde koppen kaffe...
Jag är en kaffetant! Utan dess like! Kaffe är det bästa som finns! Mer kaffe och glitter åt folket!

Igår var Sunni-Play-boy-bunnie (Karin kallar henne det)bättre i sitt ben. Svullnade har gått ner. Hoppas att det blir bättre. Är det inte bättre på fredag så ska jag åka till farbror doktor!

Igår red jag och Santa ut med Tant Celle och Tant Linda. Det blev en lugn tur i skogen. Kan de behöva efter en träningshelg! Sedan ryktade jag och gjorde de fina! Mor-Tuta var med och hjälpte mig med stallskötslen! Sedan blev det lite stressigt för Agneta som har Rapz fyllde 18 år och detta skulle firas med pompa och ståt på De Luxe så det blev racerfart hem hoppa i ett par andra kläder och sedan kuta till De Luxe. Vi hann! Vi kom innan dem! Hahaa! Där åt vi jättegod mat ( kummel med bakat ägg) och jätte gott vin! Konsumtionen hölls nere till en flarra på 3! Känns underbart idag! Annars har jag och Agentas mamma RosePedro en tendens att dricka 3 flarror var! hihi! Pedro är min bästa vin kompis! Känns konstigt att Agneta fyllt 18 år! Hon var typ 8 år när jag lärde känna henne.. mini-agneta!

 Mini-agneta! På trä häst och på Dennis



Idag! Tant-Agneta! Redo för debutera i 1,30! Typ lika högt som hennes mor pedroh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0