prov 1 klar!

Nu har jag gjort klart prov 1 av 30 till inredningsarkitekt, får nog speeda på takten lite om jag inte vill vara 50 år när jag är färdigutbildad. Ska bli spännande att se vad prov 2 handlar om.
Jag har även valt ämne att skriva en uppsats om inom färglära 1, det blir om hur olika färgsättning av hus påverkar stadsbilden och hur färgsättning i staden och på landet skiljer sig! Moget värre! Igår satt jag också och gjorde klart några av mina färgövningar.
Ska anmäla mig till färglära 2 idag.

Pratade länge och väl med tant-Karin igår, hon hade åter igen missat kvalet till Grand Prix, denna gången med 6 poäng. Det var den ökade skritten som hade förstört det hela, från ingenstans hade en gubbe poppat upp (gubben i lådan kanske) och Cleo hade tvärnitat och blivit spänd, så där blev det en 5p med koeff 2. Poängsättningen på den ökade traven var lite varierande också, på en hade hon fått 5, 6, 8. Hur kan det skilja 3 poäng mellan 2 olika domare förstår jag inte.
Nu är det iaf inte långt kvar tills Karin kommer. Jag längtar! Sen så ska jag boka en resa till henne, men min tidigast lediga helgen för mig är sista helgen i november, hur blev det så här?

ikväll är det träning för Frida för mig och Santa men jag är sugen på att ta sunni också.
Metallen ska bli undersökt av IR-Ellinor runt lunch, håller tummarna för en taskig sträckning.

fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0