renovering dag 2

renovering dag 2: Idag målade jag klart alla väggar i sovrummet.. fick göra det innan stallet för att jag skulle kunna se något :) Sovrummet är helt golvlöst och har en konstig filt på sig just nu!! Det gamla golvet har jag stuvat in i hallen! Just nu bor jag i misär! 
 

När jag målat klart åkte jag och red hästarna! Mor-tuta fick rycka ut och följa med i skogen, eftersom hopparna hade övning i ridhuset och jag vågade inte ge mig ut på Ballerinan Santana själv.. (vilat 4 dagar...) Så mor och dotter ut i skogen i mörkret! Det gick bra enda tills Sunshine gjorde ett oväntat glädjehopp och höll på att slänga ur mor-tuta ur sadeln. Men på något sätt klamra hon sig fast! Så vi överlevde! När vi kom tillbaka gjorde jag stretchövningar på Santa! Drog lite i benen o så, vet inte om jag gjorde rätt men hon tyckte det var gött. Hon passade även på att sno hö av Sören medans jag hämta grimman :S

 

När jag kom hem fick jag massa glas av en granne, hon skulle flytta! Så fick typ 50 glas, 10 skålar, koppar massa massa massa. Så halva natten diskade jag och fixade i köksskåpen! Men det var fina glas så jag är jätteglad! Fick även en säng ett bord o lite sådant.

Just nu fungerar vardagsrummet som sovrum! men det funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0