Tävlingsdag

Jag o santis va på trs o tävlade! Äldre tant, frida, mor-tuta och min far ( hör och häpna) var där och supportade! Hade nog behövt hela stallet med mig för det gick ganska dåligt. Red in på en 5 plac. Nästa gång då jäklar. Nu är det tävlingsfritt några veckor och inövning av nya program! Nu kommer jag öva in lb2 och 3. Kommer ha program ridning för tant katrin nu några gånger så programmen nöts in. Men santa uppförde sig strålande bra! Världens bästa ponny!! Karin tävlade i dag och klarade äntligen kvalgränsen för grand prix! Kommer få filmen från den ritten! Alice tävlade i ljungby och knep tredje placering i lc:1 i hoppning! Agnez var i tingsryd och tävlade med rapz ( min fördetta dressyrhäst som gick att vinna med!! Ge tillbaka han till mig) men vet inte hur det gått! Lilla offffelia och nisse-söt var i mantorp och tävla och red fei programmet på över 60% jippi!!! Nu ska jag skriva lite om färg!!! Men inte här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0