Upplysning!

Det är inte min mage som ibland visas på bloggen! Jag har inte gått ner 16 kg den senaste måanden! :)

Ikväll lutar det åt att ha programridning för tant Katrin men jag vet inte riktigt om det är bestämt? Annars rider jag gärna ut och galoppar om någon hänger med på det. Den något äldre tanten vägrar juh rida ut om det regnar! Vi ungdommar bryr oss inte så mycket! Muhahaha!

Igår dressyrade jag på Santa! Jag skrittade mest och galopperade. Tycker att annars får jag bara trava alltid hela tiden, så skippade den delen igår! Hennes galopp har aldrig varit bättre! Mindre trav åt dressyren!

Sunshine hade laddat på sig med 300l gas igår!!! Minst! Så hon var som en ballong! Så i varje steg fes hon ljudligt! Jag hoppas hon är mindre gasfylld idag! Karin hade annars varit mycket nöjd om jag tränat och Sunni släppt så mycket gas som igår. "Bra! Nu kommer gasen!" brukar hon annars skrika helt till sig!  

De tuffa hoppade igår för Pernilla! Jag var faktiskt med när de plockade fram men när hoppningen började smet jag ut! 

Nu ska jag få massage sen så får vi se vart kvällen leder oss! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0