Jag dör!

Åh vilken underbar morgon! jag möts av en vuxen man i ljusblå frigolit kruka på huvudet! Åhhh! Jag gav honom tummen upp!

Nu har den något äldre tanten nått Växjös stadsgräns. Detta märktes tydligt då mobiltelefonen fylldes utav mess-ordbajsande!Lovely! Välkommen hem älskade tant!!!!!

Igår var farbror vet på besök för att kolla Santi-Lanti! Först visade Santi obehag (hon hatar verkigen karlar hon inte känner) men han kallade hennes bula för något jag ej kan komma ihåg! sedan skulle trav uppvisas. och där visade santi sin bästa trav! Har inte sett henne trava så på jättelänge. Var tydligeninget fel på henne utan fick klartecken för träning!
Cinni som även visat lite obehag vid träning fick diagnosen pälsfällning! Så yngre tant och mamma Pytte firade genom att göra en liten dans på gårdsplan!!!
Göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0