3 barnsmor!

Är kul att vara!
Till alla som undrar så kommer inte min man skilja sig med mig för att jag har fler hästar! Hans kommentar var, du får ha så många hästar du vill. Bara du är glad! Så dagens hyllning går till Stålmannen!

Igår anlände ännu en ny häst till stallet! Välkommen Charlie! Ägare till denna otroligt söta herre är Tant Anna! Charlie är bara fem år! Tallen, Stören och Kakan tyckte det var kul med en ny man i kollektivet!

Igår var det Bosse träning. (orkade tyvärr inte gå o kolla för frös typ ihjäl efter att ridit den något äldre hästen) Men lägesrapporten från Celle-boll tydde på fenomenal ridning, med piaff, passage, seriebyten och piruetter! Så Celle och Mr P kommer att dominera tävlingsbanorna framöver! Jag hoppas på att hon startar St. Georg i år! Mr P är så tjusig och när jag såg honom trava i söndags fick jag gåshud! Jag uppmanar Santi, Sunni, Tallen och Tysken att noggrant studera hur väl Mr P går. Detta skulle underlätta för den något yngre samt den något äldre tanten!

ikväll är det trippel dressyr. Imorgon bitti tidig träning och på torsdag... TANTRIDNING!

Planering för sommarfest har påbörjats!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0