Den något äldre tanten mår bra!

Den något äldre tanten befinner sig i texmex landet , Mexico! Där dricker hon Margaritas och dansar runt i sombrero! Får dagliga uppdates och hon verkar ha det helt fantastiskt!
Celle-Boll sköter rytteriet på Tallen och Fiffi tar hand om marktjänsten. Den något yngre tanten har hand om glidtjänsten.. Dvs skämma bort Tallen. Så jag ger henne diverse godsaker och kärlek!
Saknar min tant!
Imorgon är det tävling för mig och Fiffi!
Jag får sällis av en del av äggklubben och Fiffi av den andra delen av äggklubben. Vi båda måste lasta runt kl halv sju!

Idag blev jag skrämd! Skulle gå över gatan! Står och väntar! Helt plötsligt griper någon tag i mina axlar! Jag gallskriker! (är  lite lättskrämd) så är det en blind person som ska över gatan och trycker fel.. Han ska trycka på stolpen men trycker på mig. Jag skriker han skriker! Absolut kaos!

life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0