Hej lisa! Hej cia!

Här sitter jag i Växjö o tråkatsdens sköna glans avspeglas likt en fantasilös dikt! Känn ingen bitterhet! Skulle heller befinna mig i Cannes med er två! Mina fina tjejer!Stålmannen står och övar nya ljud på sin nya leksak! Jag intar rose och måste snart bege mig ut i Växjö vimlet! Jippi! Gjorde försök att gömma mig under en filt men tydligen såg de mig! Nu har jag morgonrock på mig! Med psrtykläder under! Prins Hamlet har skött sig som en gentleman vilket är kul! Idag var det nästan tjugo grader i sverige! Men jag frös så bar dunväst och hatt!!! Hihi! Imorgon ska jag på utflykt! Köp dyra saker till mig så blir jag glad! Puss på er fina fina bästa bästa kompisa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0