i´m back

efter olyckan i onsdags har jag varit lite skakad så inte velat skriva. Var så mycket konstiga tankar i huvudet som jag inte ville dela med mig av, för så skulle ni nog tro att jag var galen på riktigt. hihi!
Hästen mår bra jag mår bra. När olyckan är framme går det fort!

Ja idag är det fredag och imorgon är första veckan med tre hästar avklarad. Det har varit väldigt mycket häst men kommer säkert komma in i rutinerna bättre och bättre.

Igår var jag och gick med Tysken i ridhuset medan den något äldre tanten red! Jag tog på mig rollen som ridfröken fastän den något äldtre tanten inte bett om det! Så från mitten hördes den något yngre tantens gälla röst klinga som "streck på dej dumma apa" " du är för tung för din häst" "stackars Tallen" hahaha! Som tur väl befann sig Den något äldre tanten på avstånd annars hade nog den något yngre tanten fått stryk! Men skyllde på olyckan och sa att jag ej kunde styra vad jag sa. Denna förklaring godtogs!
Tallen gick asfint igår! och hon har lärt sig backa och sen galoppa. Santa ska lära sej det idag!

Puss på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0