Jag svettas som en gnu

Försöker sätta nytt gå-rekord till jobbet! Mitt mål just nu är 800m på fem min men bara kommit upp i 770m. Ser ni en galen stör med päls fladdrande runt benen starx innan sju på morgonen målinriktat jäkta genom stan, är det mycket möjligt att det är den något yngre tanten!

Hela natten har jag hagplanerat! Vet inte varför men min hjärna var på det humöret. Mycket störande då jag idag skulle behöva ha den mycket skärpt och  koncentread då den ska fungera som en design maskin och inte en trött kaffetörstande svamp! Men har köpt kaffebönor draperade med choklad så borde kicka igång den! Dumma hjärna!

Platser kvar karin
Lördag 3st
Söndag 3 st
spänannde vilken dag ska vinna?!

Igår red jag dressyr och äntligen var bästa Celle-boll hemma igen efter två veckor utomlands, så vi möttes upp i ridhuset med Fina Mr P! Underbart att se henne igen! Fast att jag skrek att hon skulle flytta på sig när jag övade dressyrprogram. hihi! Mr P såg taggad ut och på måndag ska han visa krummisar för Bosse J!
Elisabeth och Benji var också i ridhuset, elisabeth skvallrade på att Benji INTE uppfört sig som en gentleman medan Celle varit borta utan mer som en testosteronfylld tonåring! Ja ja nu blir det bara ridhus för Benji!

Lyckades ta mig igenon LB:2 två ggr igår, nu har jag tränat klart på det och på söndag visar jag för doamren hur mycket jag lärt mig fram tills nu sen får de följa min väg mot toppen. Tränare Frida sa att jag inte skulle deppa ihop om jag kom sist! HaHaHa! Uppmuntrande ord!

Imorgon alla som inte vet, kommer min nya häst! Prince Hamlet! Han kommer till en början att stå brevid fölisarna och hage återkommer jag med!
Ryktet som går att det är en halv miljon dyr grand prix häst stämmer inte ;) vet inte vem som spridit detta!

FREEEEEDAG!

Detta är Prince Hamlet, prima4you är ett hästföretag min kompis Jonna och familj driver. Kolla in där om ni har tid!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0