Bitterhet som bortblåst, ny sadel och en fin Fia!

Åh! När bitterheten mot november försvinner glittrar något yngre tant! Finfredags kläder är påsatta, håret är lockat och stegen har blivit lätta och eleganta!!!
Imorgon beger sig NYT och stålmannen och stålmannens bror på kulturresa till Köpenhamn.. Klubben Culturbox ska kollas in. NYT gillar gallej! NYT´s mycket äldre syster aggerar pyppy-vakt och Tant-Lilla-Lisa tar hand om barnen!!

Igår fick NYT nya bff en ny sadel! En helt brand new spalding, wow!!! Congrat!! Underbart!!! happy for you my little love!!!

Vad som mest gör att NYT är glittrande glad är att dels den något äldre hästen efter en svag formsvacka kändes strålande på dressyr-övning igår!!! Santi som inte arbetat något vidare hårt sista två veckorna känns fräsh men "oriden" men ska be Tant-Lilla-Lisa att ordna med detta i helgen!!! Men den som imponerade mest igår, var fina Fia! Håll i hatten dressyr ekipage, denna hästen är inte bara snygg utan rör sig top-noch så det var toppen att se! Well done Fiffi!!! Conny under ryttar Oliven visade även prov på hög dressyr potential, kanske man ska kasta dressyr bootsen och börja hoppa!!
Celle-boll red Mr P och efter ett vet besök ser Mr P bättre ut än någonsin. Fin trav härliga serie byten!
Gud jag är så jäkla glad över mina fina vänner i stallet! You rock!!!

XOXOXO!!!
 
Mina fina horses!!!
Lille-Sten har böjat hjälpa mig lite med hästarna! Sten-Santi!!!
Liten / stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0