Idag har jag borstat håret!

Inspirerad av Hollywood fruar har jag idag en välborstad dock oglänsande hårman! Jag har som straff till mig själv, att jag får inte gå till frisören fören jag har plugga klart prov 7 till skolan! Det är ett olidligt straff! var4je dag tänks tanken nu ska jag plugga men istället upptas all tid i stallet!
Imorgon är det afton med stallväninnorna på vårt favvohak! Hoppas så många som möjligt kommer och förgyller tillvaron!
Igår var det ridpaus ( = en häst riden bara) sen storstädades det efter dambesöket!!!!

Nytt datum för Queen-Kakan redan, fredag 26-sön28 oktober! Anmäl intresse! Så återkommer jag med mer info!



Cia-pia var en av dambesökarna, här rider hon stolt Kalle-Balle!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0