guld guld guld

fick en illusion över hur master-bedroom hemma ska se ut, så nu är de perfekta tapeterna snart beställda! Kommer bli vackert och pompöst, precis som ett sovrum skall vara! tyvärr tror jag att de super strama sängborden jag inhandlade kommer att bli en stor kontrast så antingen kommer det se asbra ut eller som skit. Men i så fall ska de användas som sideboards i vardagsrummet!
jag har även funnit stolarna jag vill ha hem, men då kommer en av hästarna att få säljas, då en stl motsvarar månadskostnaderna för en Häst.. tuff choice..

Ridning går ganska dåligt för tillfället, rider som en ofokuserad apa.. längtar tills ridningen kan släppa igen!

ikväll är det os-hoppning i stallet! 19,30 ska Olli-bolli och fiffi-luring inta scenen, bänkad på läktaren kommer bla medlemmar i äggklubben vara.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0