Jag saknar dej Cia!!!

Efter att fått kommentarer sm kärring etc så vet vi alla att lilla Cia kände sig bortglömd då något yngre tant publicerat nedräkningen till Tant Lisas hemkomst!
så självklart ska vi nu göra en nedräkning till Cille-bolls hemkomst, dock på obestämt datum! Men som straff för att bli kallad kärring, kommer en väldigt otäck bild på Cille-boll de närmaste dagarna. Muhahahaha!!

Igår fick tant sluta tidigt! Så alla tre hästarna var ridna innan halv sju och tant hemma till kl halv åtta! Sjukt. Detta firades med vin och plugg! snart är sjunde provet klart och prov åtta skall pluggas in!

Kalle-Balle var fin igår!!! Santi fick en lättare skritt tur och Tant Sunshine gjorde en sväng om i skogen med Hotten-Pappeljotten!

NYA BFF (vi är växjös svar på Maria Montazami och Mindy) putsade inför träningen på onsdag!

Jag längtar efter min något äldre tant men hon har gömt sig i en håla, som kallas Bergunda! Muhahahahaha!!!

Segpottor glöm inte anmäla till Kakans fenomenala träning!




 
stjärt-svett
Osse och Agge gör succé på de amerikanska fotbollsplanerna! Osse satte 6 av 9 mål. Coach Matt (min bror) var mycket nöjd. Lillfisen Agge var dock inte lika bra! Snart åker mor-tuta dit och yngre tant blir alena i sverige! Coah Matts fru, jenny-dead-drop-gorgeus ska nämligen leverera barn vilken dag som helst!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0