Lily Rose Isabell!

Jag är så avundsjuk att jag vill slå en kullerbytta! Detta är namnet på det nya lilla undret! Lily Rose.. ååå tänk att få heta det!!!
Igår inhandlades små små små klänningar i rosa, + liten hatt! Denna baby-girl kommer att bli den mest bortskämda i hela världen!

Idag kommer Kakan! Making the happy dance! Imorgon kommer min äääälskade Tant Cia. Hon har varit borta lääänge och är på snabbvisit i sverige innan hennes båt går vidare till Karibien (inte alls avis)
och på söndag arbetar Tant Lisa sin sista dag för säsongen på båten! Hennes päron kör ner och hämtar den lilla bortskämda grisen i Cannes och kör hem henne till mig!

nu jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0