Avkastad!

Alla vet ju redan, men sanita gjorde en elaka bock-tvärning i torsdag så att jag fick känna på hur gruset kändes att landa i!
Nu är jag halt och sanita är glad! Har ridförbud i tio dagar, så förra helgens träning i flyinge gick bort och kommande helgs träning för Kakan ligger lite i riskzoonen. Men Kakan har lovat att träna Santa ändå. Det är den gamla damen Sunshine som stod för avkastningen och inte den väluppfostrade Santa :)
Lill-Frida och Bellan hjälper till att rida santa nu, i fredgas gjorde Bellan sin debut i sadeln och idag är det Lill-Fridas tur. Sanita får vila tills jag är bra!!!!
Thank you girls!


åh det har hänt så mycket, men först och främst ett stort grattis till Bello som i söndags stratade sin första dressyrtävling med Kamelen. De slog till med dunder och brak, så håll i hatten. Årets vassaste ryttare i division elit är här. Bellan och Kamelen gick in på en tredje platspå god prolle! GRATTIS!!!


Den halta med familj var på cliniq för Montey Roberts i Flyinge i lördags! Det var fantastiskt! VIlken snubbe! Jag tyckte han var bra och flyinges läktare var smockade! Det var spännande att se denna gamle man jobba med lite lätt tokiga hästar! Helgen spenderades med mor-tuta, syster-yster och cowbojsar Robban. Hela söndagen gick åt att åka på loppis. Sen blev det lite MR träning med Sunni och Santa. Sunni tyckte det var kul, Santa ville inte. så hon slapp!
Bello åt lite kraft groov igår, plöstligt såg hon ut som en häst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0