Friday!

Grattis! Idag är det fredag! jippi!
Igår åkte en av mina dressyrsadlar på prov till en ny ägare. Jag hoppas att den passar!
 
Igår blev det vacker lindans för sessorna. Båda två flöt fram. Ibland är det skönt att inte rida! Snubblade på vägen från ridhuset så nu haltar jag igen! Elaka knä! Eventuellt rider Bells Santi-love idag... mitt elaka knä!
 
Har prövat min nya delux gjord! Den var fab! Santi tyckte att den var skum men Sunni brydde sig inte.
Hoppas på att Bells sadel ska ligga som en smäck med nya gjorden så att jag slipper vara sadellös, min County får gärna hitta en ny ägare, idag! Hihi!!
 
Celle-boll är på semester i frankrike så jag passar Mr P, eller passar, mitt uppdrag är att ge den förtjusande hästen karameller! Han blir så glad vid mitt besök att han nästan river boxen, vägen till mannens hjärta går genom magen!
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0