hemma igen!

Hej hopp!!! Efter en grym semester är jag tillbaka! TACK ALLA som passat mina djur!!!! Mor-tuta, syster-yster, Lill-Frida, Fiffi och Bells!!! Tuuusen tack!!!

Idag ska jag rida! Ska bli så kul! Ska pröva marleys och alexis nya dressyrsadel! min fina wellington är såld och till mina favvograbbar Pytte och Cinni!!! :) så nu ska jag hitta en ny, hoppas verkligen på Lopps sadel, prövat den en gång i skritt då var den super, men när santi rör sig åker sadlarna fram.... min nya super gjord verkar inte fungera :(
Ikväll är det även fest, var en go överraskning att fixa inför detta igår efter landat från paradiset!!!

btw min telefon är paj! (ovanligt... kan läsa mess och så, men tar ungefär en timme att svara på de, så är inte att jag ignorerar någon utan den funkar inte)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0