Jag har köpt en ny sadel!

Äntligen har Santi och jag fått en sadel som passar! Jag är så lycklig! Santa är lycklig! Santa är doc lite ledsen för hon har gått omull på semestern och slagit sig lite överallt.. som tur väl var Ellionor ute hos mig igår och löste upp lite knutar och besvär. Nu borde hon vara fit for fight, men vi får ta det lite piano några dagar.

Tant Sunshine är pigg och glad, även om hon låtsas vara jättetrött... så fort sadeln kommer på och något yngre tant är ensam i skogen... då är det kockokabana häst!!! Pigg och busig. Men numer används säerhetsbälte för att avtrillning ej ska ske...
beskedet om knäet har kommit och det blir operation så fort de har tid.. Hoppas i november december. Läkaren Ulf var dock optimistisk och trodde jag skulle vara skrittbar efter 6 veckor! Så det känns riktigt bra! Vi får se vart och hur hästarna kommer att delegeras ut. Hihihi.

Nu ska Sten anmäls på hunddressyr för han är helt vild!

 
sadeln
Terapi på huvudet
Santi äter päron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0