Något äldre tant för Bo!

kunde gått som en ko men det gick bra! Vilken fin häst du köpt något äldre tant, men hon borde igentligen bli min. Alla vill ha Arianne!

Uh jag har hittat en sadel jag vill ha och santa tjatar också om den. Nu håller jag bara tummarna att den kommer, och att den passar. Lill-Frida är mer nervös än mig! hihihi!

Jag har fortfarande inte sålt min county, den kommer aldrig lämna min trygga famn. Nu skänker jag nästan bort den! Någon som vill ha?!

I lördags lirade stålmannen plattor på 1902 , jag och Mindy var där. Han spelade bra som alltid. Kommande helg är han på Club LL. Det är busylife att vara DJ fru.

Santi-love har sträckt hela sin vänstra sida och jag väntar på att IR-Ellionor ska komma! Om någon vill ha tid på torsdag så säg till mig för i så fall kommer hon. Santi mår psykiskt dåligt av detta, jag med!

På torsdag kommer domen om mitt knä. uuuuu nervöst!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0