Nya tänder så nu kan du le!

Idag fick Santi-lanti en genomgående mun visitation av tandis! Hon var bättre än vanligt! Hon fick lugnande medel så hon märkte inte vad som hände! Jag frågade tandis om jag kunde få lite också för att jag kände mig lite stressad, men tanten verkade humorbefriad! Tandis tant ville ha genomgång av träns och bett. Hade allt rätt så tji fick hon!

Igår var första dressyr träningen efter sommaren! Det var först two-step up i luften! Efter en kvart gick santi normalt. Lite skruttigt efter semestern. Daddy-cool som aldrig närvarar vid hästevent men som var med undrade om vi skulle inhandla en ny häst! Haha! Jag sa att det var inget mot vad donnan-Santa kan göra! Tränar Frida tyckte att hon var bra! Jag måste köpa en ny sadel, annars får jag enbart rida barbacka!
 
Imorgon får vi fin besök i stallet då kommer landslagstränare och ska instruera våra fenomenala dressyrekipage! Men det var inte han jag benämnde som finbesök utan den något äldre tanten skall närvara med sin nya Arianne! Jag och IR-Ellionor och Lill-Frida ska sitta på läktaren och jubla!!!!

Jag har bytt bakgrundsbild på min tel! Snygg stålmannen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0