Thank goud it´s friday!

Igår var jag och Lill-Frida på shoppingtur! Vi köpte likadana ryttarbyxor för att kunna matcha varandra under träningar. Vi tycker att det är så viktigt! Men innan dessa vackra byxor skall användas så ska vi glittra de med kristaller, för det är det bästa jag vet!!!

Idag kommer den något äldre tanten med sin vackra prinsessa! Jag har lovat att linda benen, för att den något äldre tanten kan inte linda! Hahaha! Tur att hon är vän med ett pro! Något äldra tant hur hade du klarat dig utan mig!!!!! Jag hoppas verkligen att du tränar vackert! Så jag slipper skämmas!!!
Btw så konstaterade den något äldra tantens pappa att hon passerat medelålders tant för 10 år sedan. Åh när ens föräldrar påstår att man är asgammal då är man verkligen det!!!
 
vackra arianne. Var och klappade på henne igår efter att jag och Lill-Frida motionerat i bokskogen!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0