Saknar min häst

Ibland kommer den här påträngande längtan efter min häst... Idag var det två veckor sedan hon åkte.. Får dagliga rapporter hur det går, och det känns bra. Vet att det är stora krav på henne nu men även om hon jobbar hårdare än hon gjort sammanlagt i hela sitt liv så har hon det bra och Karin är gullig och tar väl hand om henne. Längtar tills jag kan åka dit igen och hälsa på. Och ännu mer tills att hon kommer hem. Tror den gamla vilda hästen saknar henne också, fast att hon inte vill medge det :)
 
Skillnaden nu att bara ha en häst att husera så får man massa tid över! Igår spenderade jag därför en lång stund på läktaren och tittade på när min eminenta hästkollegor hopptränade. Man blir ju imponerad av hur dessa unga tjejer lätt som en plätt styr över hinder höga som hus!
 
idag kom första nervkänningen inför måndag! men den gick över lika snabbt!
 
:)
 
Santa i ny pyjamas i sin nya box!
godingar
Dressyr på nytt sätt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0