Woffi

is taking my bed! Den lilla lilla hunden, som inte är så liten, har verkligen tagit över min säng. Började med att han låg på sängen när jag dammsög, sen blev det mer och mer...sen när stålmannen var på körkurs så fick sten ta hans sida för säkerhetsskull... Detta har nu blivit en självklarhet för Sten! Fräck är han också! Han har börjat gå och lägga sig först! Så att han kan välja den bästa platsen! Och han vet att både jag och Stålis står där sen som fån och säger, ååå men han sover så djupt han får ligga kvar! Bildbevis på hur det ser ut! Ja vart jag får plats det vet jag inte! Kanske längst ner vid fötterna!
 
Fick första filmen på Santi från Holland igår! Ska ladda upp den här! Man kan inte tro att det är samma häst! Fick rapporten att Santa haft några bra bitar men att hon förvandlas till en eldsprutande drake emellan åt. Humm glömde kanske nämna den detaljen för Karin!!!!
 
På måndag kommer det nya knäet i ett paket! Inga nerver på fel håll än!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0