Yelloooow

Fått in önskelista av sten! Överst på listan fanns en bild med texten, en sådan tack. Vet inte om stens husse är inblandad eller om Sten hittat julklappen själv. Vet inte vad Stens kompisar kommer att säga dock om Sten kommer iklädd den här på stan...
 
Uppdatering 100 mil söder ifrån...
Santa mår bra, går i hage med sin pojkvän och det verkar vara sol varje dag! Karin har konstaterat att Santa inte gillar att bli svettig, men vem f*n gör det? Inte jag heller så förstår Santa mycket väl! Fick dock den glädjande nyheten att hon tar småååååååå steg framåt i utbildningen. Vet dock inte om tränaren syftar på småkorta steg bokstavligt talat eller att hon faktiskt utvecklas. Ska bli spännande att få första filmen...
 
I lördags fick jag den stora ärenden att visa smink från Mary Kay, håruppsättning från Salongen på Söder, smycken från kavatglas och naglar från nagelsalonen. mycket förberedelser innan men resultatet var häftigt. Idag ska jag till Perra frisör och tvätta håret!
 
Lite bilder frånspektaklet
Först las håret i den här formen! Stålmannen fick en chock när ja kom hem och undrade om jag alltid skulle se ut så..
Sedan tuperades håret upp så här...
resultat
Ganska coolt!
 
Puss !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0