Hej hopp!!!

 
 
Träningstid för tränar Fiffi på lördag! Efter Stens baby-träning!! Men Stens träning är ju alltid instlld. Ska börja ta privat lektioner för honom också. Är ingen grupp människa! Ha!

Snart börjar mina ljuvliga jobbresor igen, mmm förra året var jag borta minst varnnan vecka, runt runt runt i sverige, men det är ju kul! När allt går som det ska och man slipper sitta två timmar i alvesta för att tåget kommit in för sent och så :)

Harju glömt att visa er alla när jag gör Grand Prix program!!! I holland!!! ååååh! Påminmig att detta bedårande klipp måste ut på tuben!!! Det är inte alla som gjort Grand Prix programmet, men jag är en av dem!!!

Snö snö sen kom tö! NYT är poet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0