Jumping queens!!!

I söndags var det tant hoppning, Alex, Marlen och NYT med sina ponnysar!! Bomhöjden var cirka 15cm. Santi som tufft hoppat 1meter förra året, rev allt! NYT vill inte tävla i Nybro! Sen hoppade vi 3 gånger över stående sockerbitar(cirka 40cm) då hoppade hon! Fiffi sa att det berodde på att hon inte ville hoppa lågt!
Jag skyllde på att jag inte satt i en buté! Nu ska jag inhandla en buté så än så länge är inte chanserna om en hoppdebut strandade!
 
Igår var det os-lagets träning! Jag och Sten skulle titta i fem minuter (Sten tjat) men det var så spännande och Olli och Fiffi hoppade som gudarna själva! Olli på Casco, WOW! och den största utvecklingen Fiffi och Fia! Jag satt som förstummad! Gjorde vågen tillsammans med min eminenta läktarkompis Tima, jublade och var lycklig! Fia och Fiffi var ett nytt ekipgae och de klippte hinder på 1,50 utan att ens blinka! Imponerande!!! Hindrerna var kanske inte riktigt 1,50 men i mina ögon var dem det!
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0