Kåbbi koboj!

Dra mig baklänges i en för liten skottkärra!!! Jag kan inte vara ridfri i 6 månader! Jag ska köpa en damsadel till min sadel kollektion och rida i den. Att köpa en kåbbi-Koboj-sadel kanske får vänta lite då! Jag som hittat en äkta cowbojsare som kunde sy en sådan sadel till mig! I love google!

Igår var det dressyrträning för tränar Fritjoff. Med tanke på att jag pendlade mellan hysteriskt skrattande till en bitter själ så var santa fin. Fritjoff var nöjd!

Imorse blev det otta-ridning! Men bara för att jag vet att saker är av (spyr av bara tanken) så är det läskigt att rida! Men vill inte förlänga rytteriförbudet så rider för kung och fosterland to the bitter end!

Santa Lanta finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0