Nya brallor!

Igår var det fixar eftermiddag! Var runt över halva Växjö och lite till... men avslutade rundan med ett besök på Hööks, då Stene hade passat på att dra av sitt koppel och efter gått med han i en tråd (vilket var ej att rekomendera) så skulle han få ett nytt. På Hööks hängde en nyutkommen jeansridbyxa, i stark reducerat pris. Då det var fabrikatsfel och modellerna tiny-winy mot vad de ska vara. uuu lucky lucky me! Ett par är nu i min ägo och de satt som en smäck! Imorgon ska jag visa alla dessa nya dyrgriparna!!! Som va asbilliga! Haderajjan!!!

Snart är det påsk! Detta ska fira med lilla tant Lisa! Hon ska få ett påskägg, sen när hon är helt hög på socker ska jag stjäla tillbaka min häst som hon ff håller hårt i. Mer Prince Hamlet åt mig!!!!!!!

Hej Lilla Cia! I miss you!!!!


 

Kommentarer
Postat av: Marly

Åh sak bli spännande att se dom nya byxorna :) Lycka till att hämta hem Hamlet ;) och hälsa LIsa..kram

2013-03-27 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0