Längtan att bli kobojsare

Äntligen har jag kommit fram till vad jag vill bli när jag är stor, (eller så är det den spetsade champangen från igår som fortfarande gör revolt i min arma kropp) men jag vill bli kobojsare! Sköta kor från häst och bara rida hela dagarna! Jag undrar var jag kan hitta ett sådant jobb! Jag ska nu skita i dressyren och bli kobojasre på hemmaplan medans jag letar arbete..
Jag måste köpa en westernsadel för hatt det har jag redan! Sunni ser ju ut som en kobojsarhäst och santa ser ut som en oxe så det har jag ju också på det torra. Så sadel är det enda tänkbara jag behöver för tillfället... och när jag funderar vidare så behöver jag ju ett lasso. Humm undra om man kan beställa det på nätet. Låt oss leta. Så från och med nu vill jag bli kallad kobojsar-Bemme!

With kobojsar love and a touch of champane!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Bra där Bemme! Vilken fin bild! Får jag låna en häst av dig så tränar vi roping tillsammans. Iggy och sten kan leka kalvar :)

2013-06-02 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0