Messar igen!!!!

åh älskar teknikens under!!! Kan ju smsa från paddan! smart! man är helt handikappad utan sin mobil!

HAT!!!  sadelpruttandet går dåligt! hatar sadlar! ska bli jocky tillsammans med Bells istället! Vi ska ut och galoppträna idag! Ska bara förbi citygross och köpa fartglajjor! Bells tror inte jag vågar galoppera i skogen! Ha vänta så ska hon få se! Jihaaa! Tar Santa, sunshine vågar jag aldrig mer rida på i skogen i högre hastighet än trav! plågas fortfarande av knäbesvär! Provsprang lite på det imorse för att kunna starta VIN-ruset på tisdag! Men nu kan jag inte gå, så ska inte springa mer. Men tänkte fuska på Vin-ruset på något sätt!

åååh ingen som vill köpa min underbart vackra county som är mjuk för stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0