Min fina fina häst

Helgens träningar för Kakan med Santi-love gick över förväntan med tanke på hur madame uppförde sig i torsdags. De brutala hatkänslorna mot dressyr verkade inte längre vara så framträdande in hennes hjärna, så Kakan var ganska nöjd. Vi hade självklart lite sadelbestyr, trött på detta nu...(ska köpa en gammal stubben, de funkar väl alltid :/) Till nästa gång fick jag i läxa att Santi skall kunna rygga, hahaha! det kan hon, om hon är arg. Den något äldre tanten dök upp och tittade på dressyren, det var mysigt, sen lagade hon kvällsmat åt oss, det var fab!!!!


Igår fick jag en ny hårkulör! Det var kul! Håret gick från att vara fyra nyanser av brunt, på tvären, till blont på raken! Love it! Frisörskan flätade och höll på i flera timmar så idag är jag trött! 'PerNils rules*


Ikväll är det sommarmöte det kommer bli bra. Jag har missat att det är sommar snart så måste ta tag i detta faktum och bestämma vad som skall göras. På min topp ett står nog att åka till Mykonos med stålmannen och stålmannens bror, eller Kroatien, eller två veckor till holland med santi, eller vara hemma, eller åka till LA eller eller elller.. ja dags att ta tag i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0