På träning!

Igår var det dags att kasta av de högklackade skorna och sätta på sig gymnastikskor och visa tränar Frida vad vi lärt oss de sista fem veckorna! (galet vad tiden går) Santi var på g och jag hade killer-sporrar för att kompensera det rostiga knäet! Santa var missnöjd av valet av sporrar men efter varit och vänt i luften x antal gånger så funkade det ganska bra!
Fick sträng läxa att
1.) göra öppnor... där jag först ställer om halsen och sedan tar med hennes anabolfyllda kropp! det var den något äldre tanten som kommenterade hennes massiva hydda på detta sättet!
2.) hålla henne rak, njaaa det är inte vad jag försökt de sista fyra åren. Men ska öva mer!
3.) göra en rolig övning där man galopperar på en 15 meters volt (ska minska efterhand) och sedan vänder snett igenom, övergång till trav och sedan ny galopp och ny volt. Jag ska verkligen öva på detta!
4.) göra skänkelvikningar där hon verkligen korsar fram. Fick till två riktigt bra, men där var jag tvungen att leda över henne mot färdriktningen.

Som ni ser har jag en massa att öva på!
Ikväll är det privat träning med Stene! Har har fått mega bling halsband av mor-tuta och Daddy-cool!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0