pluggeliplugg

det är gott att vara ledig och hinna plugga! That makes me so happy! Har gjort snart 4 uppgifter av 10 st på 1a terminsprovet! vore nice att börja på del 2 snart! har bara 21 prov kvar... ah... men sen är jag klar inredningsarkitekt och jag kommer bli top noch! hahaha!

På fredag reser jag och den något äldre tanten till Kakan i Holland och ska kolla på vackra dressagehorses! Ska bli så skoj! Kakan har lovat att jag ska få rida Cleo!!! Eller hon har inte lovat utan jag sa att jag skulle det! Kakan skrattade i 30 min sen la hon på. Vet inte om detta var ett positivt svar?? Jag antar det!

Santi love har fått träna lite hårt i tre dagar! I förrgår var hon så fin att jag kände stor kärlek till den bruna lilla dam! men igår hade hon nog träningsvärk. har ångest att hon fik träna igår med. Blä! Lånar den något äldre tantens dressyrsadel och det är jag mycket tacksam över! Men snart kommer Tant-lilla-Lisas Albion som jag hade förra året innan Tant-lilla-Lisa snodde sadeln och min vackra prins.

Det är Kakan träning 24-26, finns någon plats kvar ifall intresse finns! Ska lägga upp tider idag!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0