Racing on Da Horses!

Urk på burk! Igårn var en bra dag! ända tills jag råkade bryta knäet litegrann och bad min eminenta dressyr kollega Mindy att jogga min ädla springare! Det visade sig att den ädla springaren var på elakt humör och gjorde därför livet surt för Mindy och för mig. Hon var ful och hade de elaka jävulshornen framme. Detta bådar inte gott inför dagens träning för Kakan!
Dock är problemet löst! Genast ringde jag Kakan, beklagade mig till att alltid behöva dras med ett hormonstimmat sto och föreslog byte mot min nya favorit " All Star", Kakan som inte kan stå emot mina tårfyllda puppy eyes (genom tel) skulle genast åtgärda saken så jag fick en ny häst! Taaack!! Glad igen! Tant Santa får åka till holland och bli körhäst!
Ja santa är man dum kommer bilden upp!


För att återuppliva det goda humöret som hade infunnit sig innan dressyrövningen med Santa lekte Mindy och jag att vi satt på motorcyklar i skogen. Mindy körde på banan och jag tog offroad! Mindy hade bra växlingar men min racing-horse var lite snabbare. Tyglar funkar bra som styre!

Idag Kommer Kakan-brakan! Hon är på diet, så igår handlade jag bara grönsaker! Stålmannen var nöjd! jag fick även hjälp att bli willys pluskund + få ett inscanningskort! Glad!

Idag ska jag köpa en bambu! Har fyra bambusar hemma i trellen men vill ha en på taket så att alla ser vilket hus som är mitt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0