Grattis Karin!

God Måndag!!!!
Ingen bitter bitning från min sida idag!
 
Först vill jag gratulera tränar Kakan för förrahelgens seger i Grand Prix med vackra Cleopatra! Blev stor uppståndelse! Tidningar och TV har intervjuat Karin. Så kul. Ryser av stolthet!
Men inte nog med det, i lördags satte hon personligt rekord i Grand Prix, på över 67 % så knep hon andra platsen. Om man säger som så att Hans-Peter var etta (Os ryttare, Edwards Gaals kompanjon) så kan ni förstå att motståndet var tufft. Tre helger i rad över 65 % nu, well done Kakis! På fredag ska vi hänga!!!
 
Jag har varit osocial i en vecka! Så skönt. Nu börjar min sociala vecka! I lördags var det lätt middag med fridorna på Sangria och sedan Latte på condecco, sedan häng hos min syster.
 
Igår började tävlingslydnanden med sten, han var fin och mycket väldresserad. Vet inte hur det kan vara så.. men kul är det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0