skrivkramp

oj hänt så mycket, och inte hunnit skriva.. backar livet några veckor så tar vi vid där :)
 
Tack alla fina ekipage som var med och tränade för Karin i november! Alla red strålande och trots att Karin spenderade 4 timmar i ösregn för att undervisa så svek aldrig humöret! Karin är en kämpe! Lerig och rälig var hon när hon kom hem men det gick bra ändå!
 
Själv fick jag och Santi utöva dressyr på enbart grimskaft, jag var väldigt skeptisk (observera mer rädd) att släppa kontrollen så, men grejen var att det blev nästan enklare att rida så och att inte ha några tyglar! Santi och Sunny var båda två på strålande humör och jag är nöjd med mina tjejor!!!
Andra Fina ekipage under helgen var
Celle och Mr P
Bello och Cammie
Fiffi och Fia
Jennie och Heart Wish
Anja och Mr Snygg
Lill_frida och Calle
Ida och Mighty
Den något äldre tanten och Arianne
Samt goa gänget hemma hos Agneta!
 
Nästa träning är 13-16 december!!!
 
 
Sista träningen för tränar Frida var förra torsdagen, jag och Santi avslutade säsongen bra och jag var så nöjd med min fina häst! Som present för att Santa varit så duktig fick hon ett Rambo rug! Bara det bästa för de bästa!!!
 

Ja och sen till det jobbiga.. eller jobbigt men det känns lite tomt..
Igår åkte Santa på lastbil ner till Holland!! Hon ska spendera tiden medan jag är konvalescent hemma hos Karin. Hon gick på i Växjö klockan 10,00 torsdag morgon och kl 01,00 fick jag sms av Karin att snäckan var urlastad och mådde finfint!!
BSS Peter och Lennard som körde henne får ALLA rekommendationer de någonsin behöver! Proffsigt rent snyggt och inget krabb! Det är så det ska gå till när man skickar sin dyrgrip 100 mil bort! Fick uppdateringar var tredje timma på sms, kan ha berott på att jag mutat dom med pepparkakor! hihi!
 
 
Ja har lite lätt separationsångest från min häst om man säger så... så om mindre än tre timmar går mitt flyg till Holland.. uuups... jaja! Tack mor-tuta att du hänger med i alla svängar!!!
 
en sak till!!!!! Idag har stålmannen tagit KÖRKORT! jabbadabba dooo!!! Håll i dig princess!!!!
 
Bara för att reta er som inte ska till Holland.. så gäller hingstshow på lördag och Grand Prix med Kairn och Cleo på söndag!!!
 
Puss till er alla!!!!!
Fick bild på santa från i morse!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0