Tagga träningen börjar idag!

Om några timmar anländer Queen Karin med flyget från Holland! Ska bli så kul! Har saknat min charmerande tränare!!! Inte ens varit och hälsat på henne sen sist hon var här! Illa!
 
Ekipagen har börjat förbereda sig inför träningen och har fått goda uppdateringar från de!
Santi skötte sig på träningen i onsdags och igår blev det skritt på långa tyglar i mörker med Fiffi och Fia som sällis!!!
 
Har börjat rensa i mina 34 skåp med stallsaker, så har lite saker att sälja om någon vill ha...
halstäcken i svart stl 125-135
dressyrgjord med resor i båda sidor , brun, stl 65
vanlig gjord i svart, stl 110
grönt ländtäcke i ull med guldkant..
Mörk grå-blå helskodda ridbyxor i stl 164! Ja jag har inte använt dom! Men trodde i provhytten att jag var världens minsta människa. Visst jag kan dra på de men sen kan jag inte röra mig! Ser ut som en stoppad korv! Har pyntat de med ett strassband! Love it!!!
Suddig bild på santi från träningen i onsdags!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0