På lööördag

ska FAB models på nytt jobb! Lite osäker på vad det är för sorts jobb, fått en inspirations bild, och kan säga att MQs klädval var lite mer klädsamt! Men det ska nog gå bra, hade tänkt sola bara äta hälsosamt och se sund och vacker ut, men gjort allt utom det så hoppas på en kraftfull makeup och korsett så jag ej är igenkännbar!

Igår kom det en ny häst till stallet! Har inte sett den men det ska bli spännande! Det är Elin-Pelin som är dess nya ägarinna! Välkomna!

På fredag är det häng med the pony-ladies på min favvo resturang Lilla Mexico. Har ätit där redan 2 ggr denna veckan så på fredag bölir 3dje gången denna veckan! muhahaha!
det kommer bli tight om plats då vi är 20 stycken och ett annat gäng på 10 stycken var inbokade. UUUPPS!

Ikväll ska jag och sten på träning! Idag är det hundmöten enligt schemat! Det kan bli spännande,då min lilla underbara valp förvandlas till en hormonsprutande ilsken hulk så fort en annan av samma släkte närmar sig! ooops!
Anmält oss till tävlingslydnad i november.. börjar man träna med sitt djur så är det svårt att inte fortsätta!

Puss
Sten i hatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0