Brutal hicka!

hick hick hick och jag är inte full!!!

Åh älskade måndag igen! Ingen bitterhet genomsyras alls!
Jag har fått tillbaka min bil. Love it. Man blir helt handikappad utan bil. Men nu är sessan tillbaka! Pigg och fräsig utan morrande ljud och blinkande lampor! Tack Per!

I lördags fick jag rid sällskap med snygg Alex och Mr Big,blev en bedårande tur i strålande sol + lite dressyrjobb för Santi , och hon kändes bra. (Hoppas hoppas hoppas) sen blev det trimning av den gamla hästen och hon var förtjusande. Tänk att Sunni är 21 år.. fortfarande lika vild som snäll!

Igår åkte Lill-Frida på hästshopping i skåne, men utan häst med tillbaka. (man vet ju aldrig det kan ju alltid bli något litet med hem..) Sen blev det dressyr i ösregn, hästarna skötte sig bra och Lill-Frida tyckte Santi såg bra ut. Calle såg mycket fin ut.

och nu är det bara några fåååå dagar kvar tills Karin kommer. Hon toppade placeringslistorna igår. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!Stolt över dig! (tror det var för att jag sa till henne på skarpen att sluta slarva i programmen hihihihi)

Har fått stränga order av Karin att bestämma mig om Corr, det är ju inte så att jag inte vill ha honom, men skulle behöva en sponsor och bara jobba 35%. Kan vi lösa detta??

Fick en bild från Usa på mitt kiddo-lito! Söt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0