På date med Henrik Schyffert

I torsdags var jag och stålmannen på standup på konserthuset! På scen stod Henrik Schyffert och Björn Gustafsson. Jag och stålmannen satt typ längst fram och jag hoppades innerligt att stålmannen skulle bli upplyft på scen, men det blev någon tråkig jöns från Åbo.. Efter avslutad föreställning skulle vi enbart ta en drink på Bishop och sedan fortsätta hemåt men när vi satt där i godan ro kom Henrik och Björn. Som vanligt kunde jag inte vara tyst utan hälsade glatt och de frågade om de kunde slå sig ner. Så där satt jag stålis, Björn (astråkig) och Henrik och delade dipptalrick och drack veteöl.

Idag tisdag och igår åkte Lisa och Karin hem. Det har varit en fenomenal träningshelg med enormt duktiga elever.
vi tackar följande ekipage:
Olivia och Casco
Fiffi och Fia
Jag och Santi-Love och Sunni
Jade och Myran
Jennie och Heart Wish
Celle och Mr P
Lill-Frida och Calle
Alex och Rickard
Lisa och Hampe-Kalle
Ida och Mighty
Hästen Arianne under Karin

Karin är bäst ingen protest!
Troligtvis kommer den vackra santanius åka på utbildningsresa i Holland så min box kommer att stå till förfogande om det finns någon som är intresserad! Bara hör av er i så fall :)
Santi-love
Hampe-Kalle och Lisa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0