blogg progg!

Varit på resande fot! I fredags åkte jag och Stålmannen, med djur till Göteborg och gick på fest! Stålmannen klagade på att vi åkte buss, dvs princess. Hur vi skulle kunna trycka in en hund två katter och två människor i hans bil är en fråga han får besvara. Så vi åkte "buss". Men bra gick det bra tor Götet... men mindre bra när jag på söndagkvällen lekt i stallet körde hem och "bussen" kändes inte helt ok. Lite lätt halt skulle jag kunna sammanfatta det som... När vi parkerade hemma, så hade princess, skoskav som sedan gått hål på! Stackarn, nu står hon hemma på parkeringen på tre ben och är sur! Stålmannen skulle ge henne omvårdnad idag! Tack!
 
Igår tog jag tuff tuff tåget till huvudstaden för att arbeta. Sedan tog jag sista tåget hem. Mor-tuta var i stallet och fixade nya pjux till Sunshine! Ska provaspringa dom idag med henne!
 
 
Karinträning 25-27 april! Wuup Wuup!!!
 
 
Hej från Santish!
Katt gör spratt!
 
sten ville bli fotad i morse när han gjorde sitt snällaste uttryck!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0